Nail art designs

Novi prolećni dizajn!

BUDITE U TRENDU, SPAJAJTE NESPOJIVO! 

Pozdrav!

Zbog poslovnih obaveza dugo me nije bilo…. skoro čitavih nedelju dana 😦 Ali, zato se ovoga puta vraćam sa jednim fenomenalnim iznenađenjem – PROLEĆNIM NAIL ART DIZAJNOM PREPUNIM INTENZIVNIH NIJANSI! Zvuči odlično, zar ne?

1458379070103

Rešila sam da u ovom tutorijalu spojim meni nekada dve nespojive boje – ljubičastu i žutu. Ta kombinacija mi se uvek činila previše napadnom, ali sada kada sam je isprobala smatram da je fenomenalna! I odlična za ove prolećne dane koji nam dolaze 🙂

Za ovaj nail art look koristila sam nove Golden Rose mini lakove koji su se pokazali kao savršeni. Po prvi put žuta boja je izgledala savršeno čak i posle prvog nanošenja, a to je zaista retkost! Ni ljubičasta/lila boja ne zaostaje! Zajedno svakako čine jednu divnu kombinaciju, a njihovo mini pakovanje vam omogućava da ih nosite svuda sa sobom 🙂

1458379133848

1458378867097

Dizajn sam počela tako što sam domali i srednji prst nalakirala žutom bojom, a ostale ljubičastom. Posle drugog lakiranja dobila sam željenu nijansu i nokti su bili spremni za dalje šaranje! Odlučila sam da ljubičaste ukrasim žutim pegicama i oivičim ih crnom bojom postižući na taj način atraktivan leopard print! Istu boju iskoristila sam i za iscrtavanje geometrijskih oblika na preostala dva nokta, što je na samom kraju dovelo do jednog unikatnog tribal/chevron printa! Upravo zbog toga mi se posebno dopada ovaj look jer spaja nespojive boje i oblike! Idealan je za prolećne i letnje mesece kada svojim noktima želimo da privučemo pažnju!

Detaljan tutorijal uskoro će biti objavljen na mom YouTube kanalu! Stay tuned!

Pozdrav!! xoxo

Leave a Reply

