Product reviews

Nail mail: Nail Decorator set!

Pozdrav!

Danas ću uraditi recenziju jednog proizvoda koji sam poručila sa dobro poznatog sajta Kupoman. Radi se o NAIL DECORATOR  setu koji sam uz popust od 44% platila 1390 dinara. To zaista nije mnogo novca za ono što je bilo navedeno u opisu proizvoda.

1

Pre svega, paket sadrži LAMPU za brzo sušenje laka za nokte i brusilicu sa 5 nastavAka za oblikovanje kako prirodnih, tako i veštačkih noktiju. Ponuda je zvučala zaista primamljivo. Nekoliko dana nakon poručivanja na kućnu adresu stigao mi je paket. Bila sam i više nego uzbuđenja i jedva sam čekala da probam nove aparate. Kada sam paket otvorila odmah mi je bilo jasno da gorepomenuta LAMPA to zapravo nije! Aparat radi na baterije i po principu fena ili ventilatora. Lak uopšte ne suši nimalo brzo ni jednostavno. Prekidač ne postoji, već šakom na kojoj sušite lak morate jako da pritisnete ležište. Još jedan fail. Ventilatori rade brzo, proizvode buku, a hladno strujanje vazduha nije prijatno. Pritom, lak se suši tek kroz nekih 5 do 10 minuta, što je svakako vreme za koje bi se osušio i bez upotrebe aparata, tj. LAMPE kako su ga nazvali.

3

4

Prodavac uz to obećava i sledeće:

  • aparat za sređivanje noktiju
  • aparat za sušenje nalakiranih noktiju
  • satensku torbicu
  • dodatak za uklanjanje mrtve koze i zuljeva
  • dodatak za zanoktice i uglove
  • dodatak za poliranje noktiju i postizanje glatke povrsine
  • dodatak za stanjivanje noktiju
  • dodatak za oblikovanje/vajanje i ugladjivanje
  • Plastičnu kutijicu

Od satenske torbice i plastične kutijice ni traga, ni glasa!  Paket je takoreći polovičan i ne odgovara opisu.

Dakle, sa te strane nisam nimalo zadovoljna. Međutim, drugi deo paketa, tj. brusilica za oblikovanje noktiju sa 5 različitih nastavaka je solidnog kvaliteta. Jednako je dobra i za kratKe i za duge, i za prirodne i za veštačke nokte. Takođe radi na baterije i brzim obrtajima fino brusi i oblikuje nokatnu ploču.

56

Ukoliko želite, moguće je poručiti samo brusilicu, ali ja ipak nisam želela da trošim novac, pa sam paket jednostavno vratila. Ovaj proizvod bih ocenila ocenom 3, zbog aparata za sušenje koji nije nimalo kvalitetan i zbog činjenice da porudžbina ne sadrži sve elemente koje prodavac obećava prilikom kupovine.

Leave a Reply

