Tutorials

Sova: nail art / Owl: nail art

sova blog

Pozdrav svima!

 

U današnjem blogu predstaviću vam još jedan nail art tutorijal i dati vam predlog za interesantan manikir! Ovaj dizajn je nešto drugačije, nešto što do sada nisam radila i mnogo sam zadovoljna krajnjim rezultatom.

Naime, svuda po društvenim mrežama već duže vreme viđam najrazličitije manikire, urađene uglavnom akrilnim bojama, na kojima su predstavljeni motivi junaka iz stripova, crtanih filmova, ali i simpatične životinjice. Nikada nisam koristila pomenute boje, prvenstveno jer smatram da time nail art gubi svoju čar i prestaje da bude umetnost ukrašavanja lakom za nokte. Ni ovoga puta nisam posegla za njima, ali sam ipak rešila da pokušam da rekreiram neki, za nijansu komplikovaniji dizajn. Gustina laka za nokte svakako je otežavala posao, ali uz malo strpljenja i spretnosti sve se završilo uspešno! Osim toga, ako smatrate da vam ovakvi zahtevniji šabloni oduzimaju previše dragocenog vremena, uvek se možete odlučiti za ukrašavanje samo jednog nokta, kao što sam ja učinila. Akcent nokat u mom slučaju je na domalom prstu koji je ukrašen likom sove, dok sam na ostalim odlučila da primenim tzv. “dotticure” tehniku, tj. tehniku ukrašavanja tufnicama.

Za ovaj, kao i mnoge druge dizajne, koristila sam prelepe nijanse iz kozmetičke linije Golden Rose. Tu se pre svega nalazi jedna od meni najdražih boja ovoga proleća, svetlo plava WoW nail colour u nijansi 72 koja je savršeno ukomponovana sa crnom, belom i jarko narandžastom bojom. Sjajni efekat dugujem Essence Gel Studio Top Coat nadlaku koji već duže vreme moje nokte čini atraktivnijim i lepšim.

Nadam se da vam se dopada manikir! Kratak tutorijal postavljen je na moj Instagram profil, a uskoro bi trebalo da bude okačen i YT video!

 

Do sledećeg viđenja!

 

Edit:

Leave a Reply

